Začínáme

Je na čase, aby mne moje mysl přestala terorizovat a byla mi k dispozici, když ji budu potřebovat a ne naopak.“ Tohle jsou slova, která se v dnešní době objevují stále častěji. Naše mysl a jak sní zacházet, abychom byli vyrovnaní a šťastní. Duchovní rozvoj se s oblibou zabývá tímto tématem. 
  
  Sám zrovna procházím cestou k určitému duchovnímu poznání sebe sama a zlepšení mého pohledu na život. Proto jsem se rozhodl založit blog, ve kterém bych rád psal o všem, co se tohoto tématu týká. Ať už o nově nabytých poznatcích, doporučené literatuře, či jiných podobných tématech. Sdílení je silný nástroj pro získaní informací, tak proč ho nevyužít.

  Přijde mi, že se za tímto tématem v dnešní době otáčí čím dál více lidí a zájem roste. A je to dobře. Nejedná se o žádné „sluníčkové téma“, ale o duchovní rozvoj individua jako takový a z mého pohledu i logické tvrzení vedoucí k lepšímu životu. A kdo by nechtěl lepší život? Pokud jsme ochotni dívat se jinak a naslouchat věcem, které jsme dříve nevnímali a zajímat se o  příběhy jiných, pak se stane něco úžasného. Je spoustu cest, které nám pomohu zlepšit náš život i pohled na něj. Celé je to vlastně jen o Vás.

0 Komentáře

Nejstarší