Přitáhni si, co potřebuješ


  Jedno z dalších zásadních témat, které je podle mne velmi důležité, je "Zákon přitažlivosti". Rád bych tu rozepsal nějaké všeobecné definice tohoto zákonu a poté vlastní zkušenosti, které mne přesvědčily, že existuje a je tu s námi neustále a bez přestávky.

  Co to vlastně je zákon přitažlivosti? Obecně můžeme říci, že vesmír vám dá vše, co si přitahujete do svého života pomoci svého myšlení a pocitů. Přesto to není tak úplně jednoduché, ale ani složité. Například, pokud si představujete, jak máte hrozný život a stále si to opakujete, a navíc se u toho i cítíte špatně, pak už jen stačí to završit vírou, že to tak opravdu je. A vesmír vám odpoví “Ano„. Zákon funguje jednoduše, ale přesto je tam několik zásadních věcí, které na to mají silný vliv. Díky bohu za to. Představte si, že zrovna myslíte na to jak na zemi padá obří kobliha a vesmír říká “Ano„. Proto je naše mysl stále nástroj, která byť má všelijaké pravomoci, tak stále podléhají určitým pravidlům. Co je tedy důležité? Začneme tím, že si představíte danou věc, událost či pocit. Poté ho v mysli prožívejte jako něco, co už je. Není špatné si danou věc třeba i napsat a párkrát denně si ji opakovat v hlavě. Přijměte ten fakt, že už to je a tím přivoláte ten pocit, který při tom budete zažívat. Tak že máme opakující se myšlenku a pocit. Nyní zbývá víra. Pokud něčemu nevěříte, tak si někde v pozadí říkáte, stejně to nedostanu a vesmír vám odpoví “Ano„. Proto je tohle pro mnohé ten nejtěžší krok. Najdete spoustu knih a videí o zákonu přitažlivosti a doporučuji se v tom trochu prohrabat, abyste získali nadhled na to, jak to vlastně funguje. Přesto ten nejlepší způsob byl, je a bude – praxe.

  Delší část tohoto článku budu vlastní zkušenosti s tímto zákonem. Vybral jsem ty události, ve kterých jsem tento zákon využil nejsilněji. Jako první vám chci popsat, jak jsem si přitáhl lepší zaměstnání. Pracoval jsem jako dělník v jedné logistické firmě a o zákonu jsem toho zatím moc nevěděl, a přesto jsem ho využíval. Stále jsem toužil po nové práci, ve které bych se mohl rozhoupat a nejlépe v kanceláři a za lepší peníze. Dokonce částku jsem měl ve své hlavě jasně danou. Představoval jsem si situace, ve kterých už tuto práci mám a s tím i spojenou odpovídající odměnu. Snažil jsem se pozici získat i ve stávající firmě, ale marně. Dokonce jsem tehdy spíše neprošel kvůli své nedostačující angličtině. No uběhly přibližně tři až čtyři měsíce a můj otec mne zastavil na hale a podal mi lístek. Byly na něm otevřené pozice pro nově otevírající firmu na administrativní pozice s anglickým jazykem. Ihned jsem tam zavolal a domluvil si pohovor. První pohovor po telefonu byl v angličtině a já jsem jím prošel. Při hlavním pohovoru jsem také potřeboval angličtinu. S mluvou jsem neměl problém, ale měl jsem problém porozumět svému budoucímu vedoucímu. A tak mi další vedoucí, účastnící se pohovoru, pomohl s překladem. Přesto vše jsem pozici získal a vytvořil si tak odrazový můstek do budoucna. Byl jsem vážně šťastný, ale vůbec jsem si neuvědomoval, že jsem si to do života přitáhl já sám.

  Další takový příklad mám z doby, před změnou výše zmíněného zaměstnaní. Tentokrát jsem byl o zákonu přitažlivosti informovaný více a pustil se do takového pokusu. Měl jsem tři papíry s obrázky a krátkým textem. První papír měl na sobě obrázek nového auta Škoda s textem "Nové krásné auto". Druhý papír měl na sobě obrázek bankovek s textem "Výdělek 80 000 kč". Třetí papír byl s obrázkem osoby v obleku a s textem "povýšení na kvality engineera". Když jsem si sem tam vzpomněl, tak jsem papíry vytáhl a prohlížel si je a představoval jsem si sám sebe v nově vytoužených situacích. No a časem jsem papíry nechal ležet pod stolem, ale netrpěl jsem žádným nedostatkem. Jako první přišlo na řadu nové auto. S otcem jsme se bavili a rozhodl jsem se, že si konečně po zvednutí platu koupím nové auto. Byla to černá Škoda Rapid, úplně nová. Měl jsem tedy nové auto. Jako další přišla na řadu menší rekonstrukce bytu s vybavením. Peníze jsem měl naspořené a s menší pomocí od své rodiny jsem tuto rekonstrukci provedl a celkově jsem potřeboval opravdu 80 000 kč +/- 1000 kč. A jako poslední jsem chtěl povýšení, ale v mém aktuálním zaměstnání to nevyšlo, a nakonec jsem změnil zaměstnání. Takže jsem nastoupil jako nový kvality Engineer do nové práce.

  Víte, co měly všechny ty věci společné? Že jsem si uvědomil jejich získání až po nějaké době, když jsem objevil při uklízení papíry schované pod stolem. Byl jsem v šoku, ale stále mi má mysl nedala úplnou pravomoc tomu věřit a spoléhat na to. Budiž tedy.

  Pak jsem to vyzkoušel na několik dalších věcí. Ale tou nejdůležitější věcí bylo, že jsem si dokázal přitáhnout události, které mi zklidnili mysl a vytvořili ve mě ještě větší radost a lásku. Řešil jsem v sobě jistý vnitřní spor a já jsem ho ve své hlavě nechtěl. A tak jsem začal tím, že jsem si každý den připomínal jednoduchou myšlenku: “Do večera budu klidnější a vyrovnanější„. Tuto myšlenku jsem si nejenom ve své hlavě usazoval, ale zároveň jsem ji také věřil a díky tomu nabyla na síle. Nakonec jsem trochu zvolnil a nenutil se tolik myslet na to, že potřebuju najít vnitřní klid. To mi pomohlo, abych si v hlavě nevytvořil protistranu s názorem, že nejsem spokojený, když potřebuji tak moc změnu. Za pár týdnů, se staly události, které můj vnitřní spor postupně vyřešily a já jsem za to byl opravdu vděčný a přesvědčil se o fungování zákonu přitažlivosti.

  Naše přání není vždy vyslyšeno, tak jak jsme si ho přáli, ale nakonec se splní přesně tak jak jsme to potřebovali. To je na tom úžasné. Proto doporučuji zakusit sílu tohoto zákonu. Při tom ovšem nezapomínejte na trpělivost a hodnocení přenechejte až do chvíle, kdy je vše dokonáno. Opět téma na dlouhé povídání, ale jen jsem tímto článkem chtěl sdělit svou vlastní zkušenost a trochu více přiblížit zákon přitažlivosti.
  
   Kolikrát nedostaneme, co chceme, ale to, co potřebujeme. A to nám pomůže mnohem více. Přesto je vše ve vašich rukou a vesmír je vám k dispozici, aby vám pomohl. Tak toho využijte a posuňte se zase o krok dál.  



0 Komentáře